lunedì 22 marzo 2010

…E’ NEBBIA FITTA...


Sembra svanire definitivamente il sogno playoff per la squadra di mister Brugna, che non riesce più a vincere, e incassa la terza sconfitta consecutiva in questo girone di ritorno maledetto. I Granata si devono inchinare al Val di Gresta, che porta a casa tre punti importanti, al termine di una gara che poteva avere una conclusione ben diversa. Il risultato è oltremodo pesante: un 4-1 bugiardo che castiga i Granata ad un amarissima sconfitta. Per questa trasferta che si preannunciava insidiosa, come poi lo si è dimostrata, il mister si schiera con Gibo tra i pali, difesa con Tarter e Riky esterni, Mi e Bandela centrali, centrocampo con David, Ress, Zizù e Uello dietro alle punte Rigo e Dj Pelle. Partono bene i padroni di casa che dopo pochi minuti trovano il vantaggio con un tiro dalla distanza leggermente deviato, che sorprendendo Gibo, si insacca imparabilmente all’incrocio. A metà primo tempo arriva il pareggio su punizione (el me prim gol granata…) e subito dopo ancora da una punizione dalla tre quarti, un’altra buona occasione con David che non riesce a deviare in rete da pochi passi. Gli ospiti non sono quasi mai pericolosi, e si affidano ai lanci lunghi, mentre i Granata giocano bene, compatti e ordinati e sembrano in grado di gestire al meglio la gara. Arriva però una doccia freddissima, perché nel giro di 5 minuti, sul finire del tempo, i padroni di casa passano per due volte con altrettanti tiri dalla distanza, che si insaccano all’incrocio dei pali, uno alla destra e uno alla sinistra dell’incolpevole Gibo, che non può far altro che stare a guardare la palla insaccarsi. Una mazzata impressionante per il Giovo, che nonostante il buon gioco espresso, si trova immeritatamente sotto di due reti. Nel secondo tempo i Granata ci provano in tutti i modi a ridurre le distanze, ma viene a mancare la lucidità sotto porta, e il risultato non cambia, anche se le occasioni non mancano. A metà tempo, viene espulso Bandela per doppia ammonizione, e gli ospiti trovano fortunosamente (tiro cross rasoterra che gibo non controlla al meglio) la rete del definitivo 4-1 che spegne ogni speranza di rimonta. A pochi minuti dal termine ci sarebbe l’occasione per David di ridurre lo svantaggio, ma dal dischetto fa partire una “ciofeca” che il portiere para in presa. Si conclude dunque sul 4-1 la partita, che per il gioco espresso e per le occasioni create, poteva andare diversamente: come al solito gli episodi condannano i Granata che tornano a casa con un pugno di mosche. Ora bisogna rimboccarsi assolutamente le maniche e dimenticare in fretta questo mese sfortunato, cercando di reagire subito con la grinta e la determinazione che questo gruppo ha sempre saputo dimostrare nei momenti difficili: già domenica prossima è tempo di riscatto!!!

120 commenti:

Anonimo ha detto...

ecco tornata la seconda squadra del paese...scarsi questi sono i risultati che meritate

Anonimo ha detto...

si selva si: almen tira for i coioni e firmete!!!

Anonimo ha detto...

ESATTO!
RESTERETE IN SECONDA CATEGORIA !
X GREDER;
(togli il nome "Verza" dal titolo visto che non scrivete mai niente del vero Verla la prima squadra del paese.

Elfio - Pato ha detto...

Seo proprio quatro merde! Firmave coglionazzi! Tuti e trei che sia chiaro.
E per quel del vero Verla (perchè ghe ne è uno falso???) rancgiave cazzoni, na volta ghera el Tanaja che scriveva e el ga ancor le password probabilmente l'ha pers l'amor... se ghe domandao al Marco probabilmente el ve la da per scriver del Verla, ma dubito che gavese i coioni, se non per pubbllicar inutili e sterili polemiche del cazzo!
E per chi no me conos come Elfio-Pato: Enzo Brugnara - Verla di Giovo

Elfio - Pato ha detto...

Parlando de robe serie: ieri è sta na merda, massa assenze, soprattutto giugar senza na ponta de ruolo l'è en casin, no aven tegnù su na bala...
Po' aven pagà la giornata de grazia de quel 10, tre tiri e tre bale all'incrocio... Gaven na sfigaccia sto periodo... Speriamo che el ritorno a Masen el ne fes ben valà.

Greder ha detto...

come ha scrit giustamente el pato, le pw el le ga el tanaja per scriver del verla...se nol scrive pù, en motivo el ghe sarà, domandaghe a elo...e cmq, saria ora de tirar for i coioni, e firmarse na volta tant...masa facile da anonimi far sempre e sol polemiche e insultar le persone...

Greder ha detto...

P.S. detto fatto...Verla cancellato...

david 7 original marines ha detto...

per la precisione oltre al rigore e alla mancata zampata sulla punizione del greder ho sprecato anke altre due nitide occasioni... sempre pezo...sigh...
cmq el rigore l'era tira ben e sec, vera greder...?

matteo v. ha detto...

nebia basa bon temp el lasa...

Gibo gasolio ha detto...

tei 'mbranadi, ne ciamante verla 2 noi? secondo meglio abbassare i toni perchè da verla en tel verla no ghe nè tanti. e cotinuate pure a dire che il giovo non vi rispetta! me par de veder che l'è almen doi settimane che qualche pezzo di merda che gioca in una società del cazzo che continua a insultare! Ei pezzo di merda firmete, adesso hai veramente rotto il cazzo! Ades me fermo se no vago avanti tutta la sera! e se gas qualcos coglionazzo vei pur che en parlan de persona!

2garry ha detto...

Vai vai ti anonimo figo dal gibo-chimenti...visto che ancoi el sarà propri de ottimo umore, causa el 10 del val de gresta, me sa tant che el te fa su come en giom ... Ah no, chi che no ga i coioni de firmarse de solit no el se presenta gnanca de persona!
...e pensà ala vosa squadra de furesti prima de vardar i altri, che con tuti i gioveni che gaveo che fa le giovanili, en prima squadra l'onor del paes l'è tegnù en pè da quei da for...propri bel così! e quei del comun a 17/18 ani o i empianta li o i va via...e magari proprio al Giovo!

Anonimo ha detto...

I giovani del Verla ci sono Stonfer M.(assete x studio) Brugnara C.,Mattei,Fontana,Dalmonec(assente x studio)Pellegrini V. Rigotti(classe 1989)Pojer(1992)Clementi P.(1992).
FONTANA MICHELE

gibo gasolio ha detto...

volevo scusarme en po con l'anonimo che ho insultato qualche ora fa,cmq voria proprio saver chi ghe da el diritto de giudicar gli altri! noi sen scarsi,può darsi, anche se l'occasione di scontrarci c'è stata ma il verla non si abbassa a tanto! Allor che dovente far piantar li de giugar a calcio!? te dente si fastidio?! se gas la "fortuna" de giugar en prima categoria almen tasi,perchè probabilmente a certe altre persone questa possibilità no la ghè stada data! Porta rispetto perchè penso che con tanta gent che giuga en tel giovo ghe ses na a cena pù de na volta dopo le partide del verla! No me par de aver mai let su sto blog de qualcun che scrive che el verla l'è scars e che el merita de perder! Magari qualcun el lo pensa ma non lo scrive! e la sia finida de dir che el Giovo nol porta rispetto perchè me par de veder che.... Dopo se vos saver el perchè el verla nol me va giò, vei pur che tel spieghi con calma!

Elfio - Pato ha detto...

Volevo sol dir en ultima roba riguardo le polemiche lette qua sopra: per mi podeo anca scriver che quei del giovo l'è quatro stronzi che merita la terza categoria se non de bruciar tra le fiamme dell'inferno, l'è en vos pensiero su cui se pol nar d'accordo o meno, però, e no me stuferai mai de dirlo, firmave cazzo. Toleve le responsabilità per quel che diseo, se no seo sol dei cazzoni con la coda di paglia.
Ognuno el la pol veder come che el la vol ma bison gaver el coraggio de meter anca la faccia oltre che la simpatia che ve ha sempre contraddistinto voi fenomeni anonimi...
Bona, stente sani e pisan lonc come i diseva sti ani.

Anonimo ha detto...

Just wanted to say hello someplace. Found [url=http://www.google.com/ncr]you guys through google[/url]. Hope to contribute more soon!
-quieteesolo

Anonimo ha detto...

Giusto: perchè no se parla mai dei risultati de quel ortaggio del Verza? Forsi perchè seo envidiosi dei so risultati?

jurgen ha detto...

el verla el fa sicuramente en bellesim laoro e servizio per el nos comun per quel che riguarda el settore giovanile, dandoghe la possibilità a tantissimi gioveni de poder giugar, emparar dai allenadori e star ensema coi compagni. per questo penso che tutti noi (anca del giovo) poden sol dirghe grazie. purtroppo però, almen secondo mi, i deve capir che el calcio per tanti lè divertimento e star ensema anca a livello de prima squadra (e i risulati se i ven bon, se no pace e amen), e se uno nol se trova col verla, el deve aver la possibilità de divertirse dove el vol, perchè fin a prova contraria no sen proprietà de nessun, men che men de na società de calcio de paes, e no lè en laoro: quindi lè assurdo dover begar e soprattutto PAGAR per poder giugar per divertimento (chiaramente el discorso lè diverso per chi va en categorie superiori). Uno che ha pagà trei ani per giugar (anzi per farse mal...): Mattia Clementi

Greder ha detto...

x l'ultim anonimo: mi credo che se ho fat en blog, son libero de scriver quel che me va de scriver...se giugo nel giovo, scrivo del giovo, parlo del giovo, e cosa principale, me diverto nel giovo, quando ero al verla, scrivevo del verla...Che senso gaveria ades che me meta a scriver robe sul verla se no so propi nient...sicuramente no l'è per invidia, visto che non son uno de quei che sparla al bar o spuda nel piat da dove ho sempre magnà...che se meta quache anonimo a scriver i risultati del verla...magari quei anonimi che i vive per insultar le persone e sparlar senza mai aver el coraggio de firmarse...se i vol le pw mi son qua, basta domandar...ma ovviamente i anonimi, i resta sempre tali, perchè metter la faccia l'è massa impegnativo e difficile...vera...!?!?!

Elfio - Pato ha detto...

Vara che l'è robe da mati... Su sto blog se è sempre parlà del Verla finchè el Marco l'ha giugà li e finchè el Tenax l'ha avu temp e voia... Ades la vedo abbastanza complicata scriver de robe che no se vede. Se me autorizzà scrivo mi, enventandome de sana pianta 90 minuti de partida...
Come podè ben veder no l'è question de invidia o indivia.
Dai ragazzi fora i coioni e feve dar ste password che no vedo l'ora de scoprir i nuovi talenti del giornalismo sportivo en Val de Cembra!

Elfio - Pato ha detto...

Sul blog del Giovo la cronaca UFFICIALE della partida! Ufficiale perché sul blog del giovo no i volerà miga anca che parlas del Verla!!!

Greder ha detto...

brao pato...:-)))

James Hetfield ha detto...

...si si l'è vera...mi go ancor tute le password giuste per far i commenti, no c'entra nient el fatto de l'amor perchè chi me conose el lo sa quant me sta a cor Verla e son content quando i vinze e men content quando i perde, ma le robe le è doi:

1. mi è stato chiesto da più di un giocatore (non faccio nomi per rispetto e perchè sono abituato a prendermi le mie responabilità) di non fare più commenti sul Verla innanzitutto vista la mia presenza nelle fila di un altra squadra e visto che il creatore del blog è passato anch'esso in un altra squadra e, giustamente, preferisce commentare la propria di squadra e non la sua ex (l'è come guzar con la to ex moglie e averghe piena la seconda moglie).
E qua volgio precisare che il buon Marco non mi ha mai mai detto di non scrivere per il Verla...anzi...nonstante tutti sappiano la fine del loro amore mi ha sempre detto che podevo scrivere sempre sul Verla e senza problemi tutte le settimane.

2. poi in secondo è passato ormai anche Natale e penso che per l'impegno, la voglia, la benzina, il temp e l'amore che ho messo l'anno scorso per la squadra e per la sua salvezza non sono stato ricompensato abbastanza dalla dirigenza.
Dei soldi non me n'è mai fregato niente (perchè per che se ne dica non prendo 1 euro neanche giù all'Aquila), ma penso che se un uomo è uomo quando dice una cosa all'inizio dell'anno debba rispettarla comunque vadano le cose.
Per la prima volta metto in piazza sta cosa perchè penso che il comportamento di certi dirigenti non sia stato corretto nei miei confronti soprattuto quando si sa di certe "mensilità" che si sono date a altre persone!
Chi ha orecchie per indendere indenda, soldi non ne volgio vedere...ma magari un grazie in più e un "bravo" senza il sorriso falso stampato sulle labbra me lo meritavo...(dopo chiedetemi perchè sono andato via)
E in questi discorso non entra NESSUNO e dico NESSUNO dello spogliatoio con cui sono sempre andato d'accordo con tutti.
A volte però certe persone dovrebbero chiedersi perchè tanti giocatori del Giovo ce l'abbiano su col Verla (non do ragioni o torti) ma questo dovrebbe far riflettere...
Tiferò sempre Verla e simpatizzerò sempre Giovo ma non penso che ormai mi spetti più la responabilità di tenere il suo Blog.
Scuseme el sfogo ma quando si passa il limite è troppo.
Con affetto il vostro James!!!

Anonimo ha detto...

forza verza!! perchè se mi giugggo e ti giuggghes nen en promozzione!!

Elfio - Pato ha detto...

Brao Tenax!!!
No volevo dir che has pers l'amor per el Verla ma entendevo la voia de meterte lì a scriver...
Sta di fatto che se è liberà en posto da cronista per el Verla, ghe qualchedun che el lo vol far, si o no??? Spazio web anca sul blog del Giovo se volè! E el ciaman el blog del sindaco envenzi che del Giovo...

Greder ha detto...

...t'è vegnù en dj cramp al dè...???...no gas pù la sensibilità den vero programator...:-)))

Anonimo ha detto...

x el portier de l'an pasa:

tel domando.......

perchè ses na via?

Elfio - Pato ha detto...

Già rimossi, l'è a dropar massa tecnologie ensema, sme blog word mail tut en casin...
Per quant riguarda el portier: El punto 2 el me sembrava eloquente...

James Hetfield ha detto...

X Pato: si si avevo ben capì che la to frase "pers l'amor" l'era riferì a quel...e digo sol che tanti del Verla i m'a domandà de no far pu le cronache perchè el fatto che el Marco l'è passà al Giovo giustamente elo el scrive del Giovo e non del Verla!
Mi no podo starghe drè a tutti perchè adess aven fat anca el blog dell'Aquila e go da far qualcos anca li...
Però se giugasà ancor li envezi de lamentarme del fatto che questo l'è diventà el blog del Giovo me rimboccheria le man e faria n'altro blog...no ghe se vol en cazzo a crear en blog e gestirlo en dì en settimana...se un davero ghe ten e el ga la possibilità (internet a casa, temp ecc, ecc) che i lo faghia...così saria tuti pu contenti...

X Anonimo: le motivazioni della mia partenza sono già state chiarite a chi di dovere e non serve "pubblicarle"...ma il fatto che un giocatore vada via non da il diritto a chi resta di non trattarlo come promesso a inizio anno...visto che dopo l'anno successivo stipendiano "mensilmente" altri portieri che restano 2 mesi e se ne vanno...
Io sono stato onesto e già a fine Giugno ho annunciato la mia mia SOFFERTA partenza a chi di dovere ha avuto tutto il tempo per sostiruirmi (e dico sofferta perchè chi mi conosce sa che è stata dolorosa per me)...se fevo el bastardo e el disonesto tiravo al sega fin a agosto,tiravo i soldi e caminavo senza ringraziar...ma mi son onesto e nol fago..per rispetto dei altri che je su da n'a vita nela squadra de paes e no i ciapa en cazzo...
Sarò scars, embriagon, stupido...ma l'è na question de onestà e principi...mi go sempre mes la facia e la meto anca adess...

Elfio - Pato ha detto...

Dame l'indirizzo del vos blog che
el linko su quel del zovo!!

uello10 ha detto...

Mamma mia che discussion...
Son content de sentirte tenax, speravo sinceramente de no sentirte en queste occasion però...così l'è!

Dale to parole se sente na certa amarezza e me l'aveves anca dit che no l'è sta facile...però devo dir che ses sta molto onesto podeves ciavarten e tirar i soldi...altri i avria fat così. Certo però che la riconoscenza non è di casa...E me dispias x ti che no tel merites...

Molto intelligente la to riflession: se tanti i è nadi via dal verla e i s'è lamentadi, en motivo el ghe sarà, e infatti el ghe el motivo...e el motivo l'è anca semplice e credo che per molti el sia comune.

Premetto,come diseva el clementi prima,tutti quei che è cresudi nel verla i deve ringraziar la società perchè senza del verla no avresente podest giugar a calcio. E i n'ha sempre portadi en giro ale partide,a allennamento e per fortuna che ghe gent come el berto, el walter, el fachinat, l'aldo,ecc perchè senza de lori ne sarià tocà nar a giugar a cembra o lavis...Per cui grazie a tutti per quel entant.

No se pol nasconderse però dre a en bachet perchè dal 2000 a oggi (digo dal 2000 perchè ho scomenzià en quel an a giugar en prima squadra) ne son successe talmente tante che per forza che ala gent ghe gira i coioni.
Fon en esempio stupido: el possibile che ghera giugadori e allenatori al verla pagadi fior fior de soldi e noi (quei che è cresudi nel verla), sempre a allenarse (mi ad esempio vegnivo da faè-ma no l'era en problema sia chiaro no volevo soldi)e quando l'era ora de far la cena sociale bisognava pure pagarsela????el na roba normale?...saria bastà lasar a casa 1 de quei "pagadi" (che tra l'altro i feva panchina x chi se ricorda, e saria vegnù for tutte le cene che se voleva, baloni,borse,casacche,ecc).

Sottolineo che almen al giovo ghe molta pu trasparenza,no è pagà nesun, ma sen tutti contenti de questo e se ghe da far na cena sociale no aven mai pagà anca se sen na società poreta e na squadra scarsa come dis qualchedun.

Credo che i anonimi che i parla tant e i ofende tant appena i se troverà nele situazion (mi n'ho cità sol una ma ghe n'è molte altre de peggio)che s'è trovà tanta gent che è na via da verla i capirà...

Uello

gibo gasolio ha detto...

vigliacco den Greder, già nai fat pochi se me contes anca quei che hai ciapa....

Greder ha detto...

dai gibo no sta ciapartela...basta chen festi uno e tornes en pari...:-)))

Anonimo ha detto...

x quei quatro poreti che ha scrit ste quatro cazzade:

x tenaglia: la to onestà lei tuta en tel fatto che saveves de nar a l'Aquila ancora el mes de Maggio e l'has dit el 10 Luglio. Onesto!!!!
E alora coi to quatro soldi è sta tolt en altro portier.

x quei del Verla: portare rispetto per il lavoro di tutti SEMPRE!!!
Tutti fanno quello che possono é ognuno e libero di fare, pensare e scrivere (senza offendere) quello che vuole; è questa una delle leggi non scritte del volontariato. 'Volentene ben'.

x i pseudo 'gufi': dei putei che gufar fa parte del gioco le sol na roba per rider e scherzarghe sora a sto calcio sempre pu esasperà.

x 2garry: mi penso che el Michele Fontana (persona alla quale bisogneria farghe su en monument) l'abbia dit na roba giusta. I giovani ci sono e giocano pure; i giocatori di Verla che sono andati via sono andati via per scelta loro; nessuno è stato cacciato. Gioveni dal paes de 17/18 anni al Giovo ghe ne pochi (miga). E po no sta tirar for l'onor del paes en te na squadra de calcio (vedi sopra x quei del Verla).

x Gibo: as fat tut ti; as insulta te ses scusa e as dit la tua, sostanzialmente concordo en tut.

x Jurgen: me dipias no conoso el to caso.

x Wello: ognun giuga en la categoria che merita.
Se te manca na cena la mensa dei poveri a Trent le sempre daverta (fai un altro esempio).
Baloni, borse, casacche no ne mai manca, no sarà sta fat la felpa con su scrit VERLA davanti ma quela li le na moda come el cerot sul nas.
Fior de quattrini me sa en po esagerato cmq pol esser vera che no i meritava nancha 1 euro per quel che i a fat pero le accordi fati a inizio stagion e se el rapporto tra società e giugador l'è corretto (corretto Tenaglia) l'è le giusto rispettarlo.
Sulla trasparenza del Giovo non commento (che l'è meio per no en viar via en altro vespar).

Penso de aver dit la mia su tuti a parte el Greder e L'Elfio-Pato che i è sempre molto pacati e tranqulli en te i so interventi come po doveria esser tuti.

Me firmo o no me firmo.

ah no me firmo i anonimi i ga en fascino particolare.

Ciao a tutti belli e brutti

Anonimo ha detto...

a desmentegavo el "poreti" l'era riferi a quei che usa ste robe per offender persone che dopo i trova al bar e i fa anca la bala ensema magari.

Anonimo ha detto...

i poreti dela prima frase l'è en modo de dir l'è semplicemente riferi a quei che usa sto blog per offender.

Ciao

Cavallo ha detto...
Questo commento è stato eliminato dall'autore.
Cavallo ha detto...

Io direi invece che potresti proprio firmarti... per non generare false illazioni!!! C'è chi da questi discorsi vuole restarci fuori totalmente perchè non ritiene che questi siano i modi e i luoghi opportuni per affrontare certe discussioni fra AMICI!!!

Davide Piffer

Anonimo ha detto...

x anonimo
no me manca na cena, alora no as capì nient de quel che ho scrit.e firmete.

Tempo perso parlar con ti.


Ciao Uello

Elfio - Pato ha detto...

Solo due cose per l'ultimo anonimo che ha scrit:
- dopo tute ste parole na firma no la ghe steva mal, saria sta el fiore all'occhiello del to intervento
- no ho capì la parte en cui è sta tirà for la trasparenza del giovo su cui non commenti per no enviar via en vespar... Da dirigente del Giovo me piaseria saver cosa ne pensa la gent su sto punto. Fame saver le to obiezioni, chi, via mail, via telefono, su facebook o anca de persona, ma no so chi ses...
Ciao, vago a disnarghela

Anonimo ha detto...

SIAMO IN UN MARE DI MERDA VERLA!!!!
Firmato Pippo Gios

2garry ha detto...

X ANONIMO:
Voria saver quante offese che as let dale persone firmade n'te sto blog...e quele dei anonimi se sa da chi che le ven...
Cmq se voi en te na prima categoria come dirigenza ve sentio contenti de gaver na squadra fata metà de furesti(val meio così?) bon per voi...se en giugador el va altrove, tante volte,la colpa no l'è sol soa!
Però effettivamente no l'è affari mei!... La storia del onor no la ven da mi ma da gent che ha vist el vos cartellon al bar e i se domandava "chi che l'è quei putati che no i tol for dala fisonomia"... no i era proprio si contenti che voi de no conoser i mezi giugadori della squadra del so paes...
E per finire, tanto di rispetto a chi fa quel che pol, ma na critica dela gestion no l'è mancanza de rispetto, ma semplicemente en punto de vista, condivisibile o no...spero che no te offendesti per na critica, che mi ho riportà,ma che come saveras(spero) ghè mez comun che la pensa così!
Comunque se i problemi i fus tutti chi baciamanina! Bon proseguimento a tutte e doi le squadre, sperando en risultati migliori!

Anonimo ha detto...

siccome sto chi lè en blog che se scrive anche en pò de zovo alor mi digo VERLA pò merda!! ades on sul blog del giovo a scriver verla merda!
Firmato
Claudio

medi ha detto...

Envenze che begar pregà per mi che magari son orbo doman......giugheria meio medigo :(:(

Elfio - Pato ha detto...

Da ti medi no me aspettavo en appello alle preghiera, alla bestemmia si, ma a pregar proprio no

Anonimo ha detto...

tei Piffer as beù, false illazioni de che, ho semplicemente detto la mia.

x Pato: x quanto riguarda la trasparenza l'era en modo per richiamar el fatto che el to amico wello prima de vardar gio le scarsele dei altri l'è meio che el varda gio le sue.

el solito anonimo
(se me firmo quei che la ga contro i anonimi no i scriveria pu gnent, le sol en modo per animar el blog).

Cavallo ha detto...

X Anonimo:
ghe rinuncio... sigh!

Anonimo ha detto...

en boca al gufo med, fate sgrandar anca le man gia che fas.

el solito anonimo

Anonimo ha detto...

allora Piffer te spiego meio, e finisela de pianzer.

No son del Verla.

No son del Giovo.

Son sol uno che da neutrale a dit la sua.

Che importanza podel aver el me nome?

jurgen ha detto...

le robe che se pensa (giuste o sbagliade che le sia) bisogn gaver el coraggio de dirle senza sconderse dre all'anonimato...poi se discute e magari se capis de aver dit na stronzada, ma penso che el scopo de en blog sia anca questo. come diseva el piffer no firmarse l'aumenta sol i casini (perchè dopo se pensa a chi pol esser, e probabilmente se cana e se ghe dis dre per nient...). tranquillo che el blog el se anima ben lo stes anca se no fas el cunel e firmes

Anonimo ha detto...

x 2garry
forsi no as capi

mi ho parlà de offese en generale, no ho dit che chi che offende l'è uno o l'altro (Giovo o Verla)

dopo co stà storia de gent da fora o dal paes, ti ses da Cembra che dovresei far dirte de star a casa? Viven en ten mondo en do che me fiola al asilo la ga come compagn de pranzo en cinese e la zuga con le bambole de color nero e volen star chi ancora a parlar de uno che ven dai Sorni pitost che da Mosana o da Mezzolombart, dai per piazer.

el solito

Greder ha detto...

basta mancar na giornada e vara ti che pefel de scrite...:-)

Una precisazione: el blog mi l'ho fat per darghe la possibilità a chi no pol o no vol veder le partide, de saver come l'è nada...e de conseguenza de commentar...per mi se ven fat o meno i commenti, no me cambia sicuramente la vita...se el blog el se anima o meno, poco importa, tanti i sa che el ghe, e se ghe va de leger o scriver va benon, ma no l'è sicuramente con le polemiche dei anonimi che se anima en blog...per eliminarli basteria na opzione...ma per mi, fin che no ven insultà nesun da persone anonime, chiunque pol scriver liberamente la sua...!!!

Anonimo ha detto...

no ghe sen.

ho offeso qualcuno del Verla o del Giovo, ho offeso il Verla o il Giovo?

Me sa che ciaparsela semplicemente perchè uno no el se firma l'è na roba en po strana.

annnonnnimo ha detto...

vara che te taio for EOLO anonimo! dopo basta blog!

Elfio - Pato ha detto...

Fidete che le scarsele del giovo no le pol esser pù trasparenti de così... Tel digo per trasparenza...

Anonimo ha detto...

forse Pippo Gios voleva dire:

SIAMO IN UN MARE DI MERDA VERDA!!!!

Greder ha detto...

...ecco quel che no se doveria far da boni anonimi e frequentatori de blog, tirar en mez i altri o scriver nomi de altre persone che no centra...!!!

Anonimo ha detto...

ghe anonimi e anonimi.

el solito

uello10 ha detto...

mi credo che le scarsele del giovo le sia molto trasparenti anca perchè i conti i li sa tutti.
Te seguo Davide ghe rinuncio...
Ciao uello (con la u) hihihi

Anonimo ha detto...

x wello con la w:

alora i tornerà de sicur quei conti visto che ghe vardao sora tuti.

Anonimo ha detto...

anzi, chi elo quel claudio che ha scrit en toc en su? el claudiot?

Anonimo ha detto...

no Claudiano

James Hetfield ha detto...
Questo commento è stato eliminato dall'autore.
James Hetfield ha detto...

Per chiarir visto che quel'anonimo el sa sempre tut de tuti (quando no l'è vera) te digo per fil e per segno le me date de st'istà...sol per chiarir la me onestà...visto che la metes en discussion...e ripeto che mi no me ciava en cazzo de soldi (va a domadarghe a sior Claudio Facchinelli quant che ciapo zo a Tren a far 30 e 60 km su e zo) e no i voi neanca...che i se li tegna...propri ti parles de onestà...mi go sempre avù la coscienza pulida!!!

31 Maggio: ultima di campionato;
03 Maggio ore 15:00: telefonata (salvada sul cell) del sior Giorgio Facchinelli interessamento della società, la sera del stess dì spareggio promozione Calisio-Molveno (per chi che se ricorda) sol per n'a ciamada ero za dell'Aquila (Stonfer compreso che a zambana il 9 Giugno me accusava de aver già firmà ma lasante perder).
Dopo averghe pensà il giorno mercoledì 24 Giugno prendo la decisione: avvisati immediatamente Mara, Valentini e Thommy (go ancora i sms salvadi)
Venerdì 26 Giugno (doi di dopo no zento ani) ore 09:00 (chiamata salvata sul cell) avviso la società.
Martedì 14 Luglio (quasi 20 di dopo) dopo le contrattazioni con L'adige firmo il cartellino all'Aquila...

Ecco caro anonimo ciaceron...no fine Maggio e 10 luglio....CARTA MANET VERBA VOLANT diseva sti ani...

James Hetfield ha detto...

scusa pato dimenticavo:

http://acaquilatrento.com/

Greder ha detto...

...el vecio tanaja...:-)))

Cavallo ha detto...

saria... "scripta manent" perchè con na sventada vola anca la carta

per alzare il livello...

La locuzione latina Verba volant, scripta manent, tradotta letteralmente, significa le parole volano, gli scritti rimangono.
Questo antico proverbio, che trae origine da un discorso di Caio Titus al senato romano [1], insinua la prudenza nello scrivere, perché, se le parole facilmente si dimenticano, gli scritti possono sempre formare documenti incontrovertibili. D'altro canto, se vogliamo stabilire un accordo, è meglio mettere nero su bianco, piuttosto che ricorrere ad accordi verbali facilmente contestabili ... altra fedele traduzione italiana è: 'Carta canta, villan dorme!'.

Tuttavia è da notare che tale proverbio aveva in origine una valenza del tutto opposta. In un'epoca in cui i più erano analfabeti, stava a indicare che le parole viaggiano, volano di bocca in bocca, e permettono che il loro messaggio continui a circolare, mentre gli scritti restano, fissi e immobili, a impolverarsi senza diffondere il loro contenuto.[2]

Greder ha detto...

osti...che intellettuale...ades capiso la to scelta futura...:-)))

david 7 original marines ha detto...

...mamma mia...!
no se pol zerto dir ke sto blog nol sià vìo....
stente sani...e da ben!
salve bona...

Cavallo ha detto...

digo ben... le meio taser

:-+

Anonimo ha detto...

Si si si bravo Tenaglia, amore per il Verla, il Verla mi è rimasto nel cuore bla bla bla bla..... fatto stà che per i soldi no ses na via, perchè te trovaves mal no ses na via, perchè as bega con qualcun no ses na via dai dai no sta voler salvar capra e cavoli el dio soldo accieca la vista ma farse endorbir da 500 euro l'è da poreti; e se tut questo no l'è vera di na volta per tutte el perchè ses na via senza tanti giri de parole.

Greder ha detto...

ehi ehi...ne veden...sani e bizari...fa el brao...anzi, fe i bravi en pò tuti chi...

Greder ha detto...

...ma ades me domando: uno el sarà ben libero de nar via da na squadra quando e come el vol...no credo che el verla el sia l'inter de turno...che problemi ghe sarà...!?!??! probabilmente el voleva giugar en te na squadra de prima che puntia en pò pù en su de na salvezza tranquilla...

Anonimo ha detto...

nessun problema bastava dirlo per temp.

Elfio - Pato ha detto...

La domanda ades l'è perché a sto anonimo che no l'è ne del Verla ne del giovo ghe enteresa tant la question tenax e el millanta de saver date e modi del trasferimento?
Na domanda anca per el cantante dei metallica: ma el Verla l'aveva fat na offerta all'adige per riscattarte dal prestito? ( mi no so en cazzo dela question, voi sol interessarme per capir meio, no l'è assolutamente per far polemica).

Anonimo ha detto...

VERLA MERDA!!!!
Firmato
Claudio da mosana
gIOVO ALè!!!
verla merda

Anonimo ha detto...

con la voce che el gha pu che i metallica me par el cantante del 'Coro Castion'

Anonimo ha detto...

pù che da Mosana nol podeva eser

Elfio - Pato ha detto...

Ghe credo poc che sia el Claudiot che scrive sul blog....
Anca perché se l'anonimo el la voleva far da furbo almen dese minuti el podeva spetar prima de scriver "pù che da mosana nol podeva esser"....
Valà da bravi

medi ha detto...

Che arguto che ses Pato...anca mi credi nella tesi del complotto nei confronti del Cloder..

James Hetfield ha detto...

...si si...propri per i soldi son na via....varda i me scorge de soldi a trent...si si....son na via per i soldi...go el tacuin pien...mamma mia sta chi l'è propri sputanar senza saver le robe...
alor caro anonimo visto che ciacares tant te dago el numer de telefono del me presidente Facchinelli Claudio: 3356045385
Domandeghe quanti soldi che ciapo...dai...voi veder dopo quel che me dighes...voi propri veder...e farme n'a gran risada...perchè ses propri en poret...
Visto che ciacere mi ciapo esattamente ZERO euri a trent...e visto le grandi parole di certi dirigenti e Verla per rimanere me ne offrivano netti 2000
Che dighes adess??....mejo taser se no sas le robe poret d'en poret...e ciaceron...penses de saver tut e no sas propri en cazzo...

X Cavallo: ostia as reson...son en pò acciaccato col Latino ultimament...;-)...

uello10 ha detto...

tesi avvalorata è stato un vero e proprio complotto nei confronti del CLAUDIOT...
Dopo ripetute telefonate son riuscito a mettermi in contatto con lui che ha smentito categoricamente l'accaduto in quanto (cito testualmente le sue parole) ha detto: amo il giovo ma non odio il verla! e in più no so usar el computer e no so quel che l'è en blog...per cui:
CLAUDIOT truffato!!!! :-)

uello

James Hetfield ha detto...

...son propri curios vara...dai ciaceron ciamelo...dai...te sfido...
Paiazo d'en paiazo...vai a domandarghe a to cari amizi su alt che i me offriva 2000 euro....dai...per carità...siamo onesti...
Poi parles ti...che vas en ziro per mez trentin a begar con la zent...e dopo parles e ses el prim che se me scontra al bar me paga da bever...dai valà...ciaceron e firmete...che mi me firmo sempre...no firmo sol a volte per dir determinate robe e anonimo per altre...dile en facia le robe...che mi ho capì chi ses...paiazo!!!

2garry ha detto...

Porco Giuda.. mezzora per legger i commenti!...chi se riscia de raggiunger el record del blog del Giovo sul post dedicato al Martino(230 commenti circa)... Tornando al solito anonimo (scusame se son anacronistico e estemporaneo ma nel corso dei ultimi 60 messaggi gavevo da far!) l'as dit proprio ti: nessun me ha parà via (come al giovo no aven mai parà via nesun) ma nesun è vegnù a cercarme (e pagarme!...ghe mancava anca quela cole figuracce che ho fat!).
Ghè na bela differenza tra tor en squadra gent che te lo domanda per piazer o nar en giro a comprar giugadori. Anca perchè,sol con quei che te domanda per piazer,no fas meza squadra de furesti! ANZI, ades che ghe penso ben, i unici giugadori che aven paga vei aven pagadi a voi!E tut gent che ha dit:"o vegno al Giovo o sennò putost no giugo pù!"
Ma dopo sta ultima vicenda del Tenaja, che se aggiunge a tutte quele vece, che ha porta en gruppo de gioveni a fondar na squadra nova (e el digo mi che son probabilmente l'unico dirigente del Giovo che no ha mai gavest astii, precedenti o attuali, col Verla),no ve ven en dubbio?O tutti i giudadori i è stronzi o forse qualche error de gestion l'aveo fat anca voi? No voi na risposta, devela voi, ma el fatto che al Verla, con tutti i giugadori del comun che è passà da voi, giughia na desina de gioveni soto i 21 ani e sora i 23 ani 2/3 giugadori sol,tra i quali uno fradel del presidente se no sbaglio, no ve fa rifletter?
Sui furesti no l'è question de razzismo(come l'to esempio del asilo)ma le nose associazion,come ti saveras meio de mi, le vive sui contributi (comun e cassa rurale) oltre che sui sponsor, e almen i primi doi i ven propri dala gent del paes, quindi me pareria giusto gaver la squadra fata da quei prima che dai furesti.Questo l'è sol el mè punto de vista, senza critiche ne offese, e spero che nol fes risentir nesun!
Basta xk ho scrit anca massa, Salut!
Botte 2garry

Anonimo ha detto...

da tifosa di sempre del Verla, stavolta mi sento di difendere a pieno il Giovo...per me non si possono fare che i complimenti a questa squadra che forse era un pò il sogno di tutti! è normale che poi nascano delle invidie... e i messaggi futili dell' anonimo non sono altro che il frutto di quest' invidia... ma tanto alla fine non fanno altro che mettere in cattiva luce il Verla e l' ignoranza di certa gente...perciò continuate così!! vi auguro che arrivino ancora bei risultati:) lory

NUMERO 10 ha detto...

x tenaglia.

punto primo, io quando scrivo firmo col mio nick,

punto secondo, la to storia dell'aquila, cavoli toi, ma per mi potevi avvisare un po prima, perchè anche se hai firmato dopo in cuor tuo forse prima avevi gia deciso.°(PARERE PERSONALE)

punto terzo, so da dirigenti del adige che hanno speso 6000 mila euro per il tuo cartellino l'aquila, quindi non sei proprio a gratis visto che poi il cartellino dal prossimo anno è tuo.

PUNTO 4 IERI DANIELE STONFER è partito dalle 8 meno da casa è arrivato a ravanenna alle undese e meza, l'ha magnia da so zia e dopo l'è na alla tesi de so cosin a CESENA. LAUERATO IN ARCHITETTURA CON 100/110. L'HA BEU SVARIATI BIANCEI NERI E ALLE 8 L'è PARTI E L'è VEGNU EN SU CON SO ZIO E SO FRADEL.

QUINDI PRIMA DE PARLAR E PENSAR MAL DE LA GENT FATE EN ESAME DE COSCIENZA.

Greder ha detto...

...e brava lory...almen una che smorza en pò i animi...:-)))...forse...

uello10 ha detto...

Grande lory!!! :-)

X stonfer:
No credo che el tenaglia el se riferis a ti...per el rest se no com'ela?

uello

Greder ha detto...

dai da bravi no ste begar...che ghè ben robe peggiori...
quel por anonimo nol voleva far altro che far vegnir for rogne, e far dubitar de persone che magari no centra...e me sa che el ghè anca riuscì...

NUMERO 10 ha detto...

bene bene. sabo te speto

x greder, no bego bo bego ghe ben de peggio, però sentir certe ciacerade me gira en po anca perchè nel giovo ghe dent tanti me soci e no saria mai bon de scriver certe robe, tut li. me dispias chel tenax la pensi cosi, anca perchè pensavo che la storia de zambana la fusa finida li.
va bè le lo stes. per ti che te ricordes, mi 2 anni fa ho dovu smetter de scriver perchè uno si firmava col mio nick, allora mi son registrato. l'an passa ho let messaggi e messaggi contro el verla, quest'ann contro el giovo. forse l'è meio no risponder

NUMERO 10 ha detto...

alle provocazion del o degli anonimi

Greder ha detto...

l'è vera che no bisogneria risponder però...a volte l'è anca en dovere difender le proprie idee...cmq l'importante l'è restar en certi limiti...pò se i anonimi no i ga le balle de firmarse, se ciava...no l'è che se pol star chi a romperse masa i coioni...

Anonimo ha detto...

Stonfer: -GRADASSO + FATTI TUOI
Firmato:
uno a cui ghe stas sui coioni

Anonimo ha detto...

vogliamo + TENAGLIA E - STONFER PER IL VERLA!!!
Firmato
Presidente dei Alpini

Elfio - Pato ha detto...

Prima col tenaja, ades col Bomper... Robe da ciodi sti vigliacchi...

Elfio - Pato ha detto...

Perché el Tito el la ga con el Stonfer?? O sarà el Mochen?o forse el Carlo? O el Ress??

NUMERO 10 ha detto...

secondo mi l'è el mochen. l'è sta dopo averlo cambia come meccanico

Greder ha detto...

...vas dal vai tranquillo...?

...ses li comot ah...:-)))

NUMERO 10 ha detto...

esatto. el gai li propri soto casa. hahahaha

James Hetfield ha detto...

...me par che nomi mi no ne ho fati...
A chi era riferì l'è sta capì...e quell'anonimo l'ha capì benissimo che me riferivo a elo...
Comunque no vedo perchè te sentes tolt en causa...questo me fa pensar...visto che nomi no ne ho fati e no se riferiva a ti!!

Anonimo ha detto...

Grande Tenaglia!!!!! l'è ora de dirghelo a quel sbruffone!!
Stonfer hai rotto i coiones!
Firmato
El Becar

James Hetfield ha detto...

...ne sen capidi mal!!!

NUMERO 10 ha detto...

Visto che aveves fat el me nome sora, e dopo tra le righe me pareva de esser tira en causa. avro capii, mal.

James Hetfield ha detto...

...aveven za pegà st'istà mi e ti...e aven ciarì!!!

2garry ha detto...

X EL COSCRIT NUMERO10:
se ses curios de saver a chi che se riferiva el Tenax, e gas en par de ore libere!, rileggete tutti i commenti dal prim al ultim e sel intuis!...o sbaglio tenax? ciao
2garry

Anonimo ha detto...

x Stonfer:
as capi mal ensemenito

Anonimo ha detto...

Ahi Ahi Ahi, noi siamo più belli, noi più bravi, noi più onesti...tutte 2 le società destinate a far cagare se non collaborate...ahi ahi ahi.

Elfio - Pato ha detto...

E ti pù cretino dei altri anonimo!

Greder ha detto...

...chi la va avanti all'infinito zio cane...
ghè sempre qualcun che pensa de gaver la sfera de cristallo e poder saver tut...e per di più senza palle per firmarse come sempre...

Elfio - Pato ha detto...

L'è finida sta comedia? Me sa che i anonimi i fa part time verticale...

Greder ha detto...

ma chi el sto casinaro???...almen meter a posto en pochetin, no sol far copia incolla....:-)))

cmq brao per l'impegno...

Anonimo ha detto...

oh, l'e un che scrive da l'universita, me digo!!!o no!?!?!

Elfio - Pato ha detto...

Che rebalton... L'era pù semplice el link ala pagina dela classifica su sportrentino, comunque voto 10 per l'impegno!
Per esser rompicoioni però poderia dir che
1) no l'è i risultati ma la classifica
2) se parlava de far la cronaca, per scriver el risultato i è boni tuti
3) evviva el tai!
4) stasera se fa braciole!!!!!!!!

Greder ha detto...

...dai lamenton...:-)))

mi stasera bevo e basta...:-)))

Elfio - Pato ha detto...

L'era per tegnir vio el foc dela discusion, ostrega, l'è en di mez che no bega pù nisun, gomorra l'ho finì, no go pù gnent da leger...

Greder ha detto...

ehi ehi...digo ben...varda el film alor...:-)))

uello10 ha detto...

ANNUNCIO UFFICIALE
Settimana prossima uscirà in esclusiva sul blog la storia ufficiale denominata "MEZZOCORONA", che vi racconterà una delle sventure più famose del "nostro" NICOLINO RESS!!!!!!

Che dighes greder?? hihihihi :-)

Elfio - Pato ha detto...

ecco tornata la seconda squadra del paese...scarsi questi sono i risultati che meritate


Evviva noi

Anonimo ha detto...

Io sono da quest'anno al Verla, perciò non posso entrare nelle discussioni relative agli anni scorsi o discutere di argomenti che non conosco... l'unica cosa che vorrei dire è che mi dispiace esser identificato come "furesto" perchè sono da Mezzolombardo... (ben 15km!!!). Il discorso dei contributi poi fa proprio ridere! Ognuno paga contributi e lavora per le associazioni del suo paese, ma non per questo non può giocare altrove... (solo per es, Stonfer gioca a S.Michele e Forta al Giovo, fino a poco tempo fa...). Questo solo per sottolineare che credo sia un discorso del cazzo... Se poi ce ne siano 2,3 o 10 non ne vedo il problema... Mi auguro che i "furesti" non vengano visti come quelli che hanno portato via il posto a qualcuno, perchè anzi, io probabilmente sono a chiudere il buco lasciato da quel qualcuno che era li in precedenza... poi le motivazioni del perchè sia andato via non le so e non mi interessano...
Per il resto, giusto che il blog gestito da un giocatore/dirigente del Giovo abbia "articoli" riferiti a quella squadra... come non vedo il problema che uno da fuori possa dare il suo parere (internet è aperto a tutti e come dice Greder, i modi di bloccarlo ci sarebbero, ma di cosa si parlerebbe se nessuno lanciasse provocazioni? Probabilmente i commenti dei "furesti" o di quelli del Verla aiutano a tenere vivo il blog).
Condivido con chi dice che è meglio firmarsi per evitare casini, ma se non ci si da troppo peso, forse i commenti anonimi diminuirebbero...(parere mio)
Per finire, Giovo e Verla sono squadre di seconda e prima categoria trentina. Tradotto: sen tutti scarsi!!! Mi per prim. Ve rendeo cont!? Quei forti i giuga da n'altra banda... e in altre regioni... giugan per divertirne, ma sicuramente non per perder (perciò, chi dice che se si perde con la gente del posto è lo stesso, eviti... da nessuna parte è così)
Non do' ragioni e torti a nessuno, sia chiaro (non perchè sono del Verla do' sto con chi è in questa società a priori), sono convinto che come in tutto, la verità stia nel mezzo...
Ci tengo solo a dire che il gruppo del Verla qui viene descritto in modo molto negativo, ma vi assicuro che non è così... il gruppo di adesso è molto diverso da quello di prima, visti i numerosi nuovi innesti, perciò vi sfido a dire il contrario... Far andar d'accordo 30 teste la vedo dura ovunque e qualcuno purtroppo lo abbiamo perso...peccato!

FORZA VERLA e in bocca al lupo al Giovo!

Massimiliano Covino
(per quelli del paese che vedono le partite e "no i me tira fora de fisionomia", son quello che di solito gioca col 3)

Gerry ha detto...

podo dir la mia? tanto sono neutrale. Sono un dirigente di una squadra di calcio ormai da anni. Il mio sogno e credo, quello di tutte lo società dilettantistiche, è quello di una squadra "vincente" frutto solo ed esclusivamente del settore giovanile. Succede però che per ambizione o per effettive lacune spesso si decida di intervenire in determinati ruoli inserendo dei "furesti". Sulla carta questo potrebbe permettere di migliorare la squadra, in pratica succede che, a volte, questo rompe determinati equilibri di spogliatoio portando invidie e incomprensioni. Inoltre spesso capita che tra dirigenti e giocatori provenienti dal settore giovanile si instaura un rapporto "malato", dove si fa fatica a riconoscere il rispettivo lavoro creando dissapori. In conclusione non ho nessuna risposta definitiva solo avevo voglia di lanciare qualche nuovo spunto per questa discussione.

p.s. il dirigente dell'Adige che ha parlato con Stonfer non sono io.

Gerry ha detto...

n'altra roba, mi el tenaglia el conosso da prima che el se metesa el capel, e podo dir che l'è sempre sta onesto e corretto.