mercoledì 10 giugno 2009

BUONA ANCHE LA SECONDA...

Grederi - MercatoneUno 14-3
Trionfo dei campioni uscenti con Stonfer sugli scudi (7) e altre reti di Pellegrini (2), Cobelli (2!!!), Piffer, Iachemet e Riccardo James Hetfield Tenaglia. Mercatone rinunciatario a segno con Cusumano, Meneghelli e Tomasetto.
...Tutto facile per i rosanero che con una gran bella prestazione si sbarazzano dei MercatUno...unico neo...chi che g'era el lo sa...speriamo di non vedere più cose del genere in campo e nemmeno fuori, perchè lo spirito dei tornei estivi ma del calcio in generale e puramente di divertimento...

Macelleria Europa - Longobarda 3-3
Partita tiratissima e giocata a ritmi alti con un giusto pareggio. Reti per la Macelleria Europa di Kalemi G., Kalemi A. e Kanani E. Per la longobarda a segno Osti, Viola e Chini A.
Vigor - TecnoMetal 4 -8
Risultato a sorpresa, Vigor sottotono e TecnoMetal in grande spolvero. Mancano i marcatori, ma no go qua i referti......

Programma del 10 giugno
20.00 Romania - William Wallace's Army
21.00 Grederi - Unu Tituli
22.00 Futsal Trento - MercatoneUno

11 commenti:

NUMERO 10 ha detto...

el bel che a mezzanot volevi passar li, l'è che i me aveva gia ciama a rapporto, allora son na a casa. Ne aveo beu svariate allora. Sta sera ghe dareo contra. Gio a trent a mezzanot men 10 l'ha dit che da bever non si puo piu dare. Robe brutte. Ho senti el tenax tutto a posto. Nol va all'AQUILA. hi hi hi hi

James Hetfield ha detto...

..ormai ho firmà per i Grederi...me dago al calcett tut l'an...:-)..
Comunque debutto e marcatura...neanca i do gol del Duebue oscurano la mia prestazione...uh uh uh...
Tut a posto...e regolare...stasera me sento zò e entro sol quando el risultato l'è sora i 8 gol de scarto e el stonfer en n'a fati almen altri set...

NUMERO 10 ha detto...

ma ses mat. mi pensavo coppia d'attacco e giugar tutti i 50 minuti. cosi no began de sicur. a sta sera. me rifaro offrendo 20 birre subit appena fini la partida

James Hetfield ha detto...

...vara fen così alor...
mi zugo dall'inizio del temp e fin che no fago en gol sto dent...
Pò na volta che fago gol vegno en panchina da ti e te digo CHE PODES ENTRAR....ok?...:-)...

Greder ha detto...

senti senti sti boci...vara mi stago for el pù possibile perchè go mal ovunque, quindi ve laso volentieri el posto...ma le birre le bevo ancor pù volentieri...:-)))

Anonimo ha detto...

perfetto GREDER. EL BEL L'è CHE I DIS TUTTI DE MI CHE NO VOI VEGNIR FORA, MA ANCA TI STAS BEN POC SETA ZO, PERO TI SES DA SCUSAR AS GIUGA POC NEL RITORNO.

James Hetfield ha detto...

...no no...adess no sta far finta de averghe mal...BRUT MONA!!!...:-)...

James Hetfield ha detto...

...mi go en principio de MENISCHI...l'è la me frase st'istà...!!!

Greder ha detto...

mi me tegno polsà per doman contro le ballerine me par...

vara che mi son sta sentà come i altri...ti escluso ovviamente...e pò as dit giust, mi quest'an me son tegnù per i tornei estivi, quindi...me toca star dent per forza...

NUMERO 10 ha detto...

secondo mi luni, hai giuga de men. comunque le lo stes. anca se no entrasa mai avria sempre giuga de pu. ormai son etichetato

Anonimo ha detto...

necessita di verificare:)